Nu har alla hushåll i föreningen fått ett informationsbrev från vår nya förvaltare SBC utdelat i brevinkasten. I informationsbrevet kan du läsa om när den första månadsavin (för dig som är medlem) eller första hyresavin (för dig som är hyresgäst) kommer, och hur du gör i fall du vill betala via autogiro eller annat sätt framöver. Kontakta SBC om du har frågor kring detta.
Här på hemsidan hittar du redan nu kontaktvägarna till SBC som gäller från 1 juli. Det är alltid till förvaltaren SBC som du ska vända dig till om du har frågor om lägenheten, avgiften, regler, störningar, ansökningar och inte minst felanmälan i allmänna utrymmen osv. Du ska inte kontakta oss i styrelsen i föreningen. Vi hanterar inga felanmälningar eller boendefrågor.
Här kan du läsa informationsbrevet: Ny förvaltare från 1 juli 2023.
Vi passar också på att nämna att protokollet från föreningens årsstämma den 16 maj nu är justerat och klart. Det finns att läsa här på hemsidan under fliken Om föreningen.
/Styrelsen